EL BLOG DE MARKETING QUE HABLA TU IDIOMA.

Aprende con Frida los básicos del marketing para llevar a cabo tu emprendeduría.

Perquè les newsletters SI funcionen

‘Accepto subscriure’m i rebre correus electrònics de la newsletter de X.’ Et sona, oi? No ho has vist ni una vegada, ni dos, ni tres. Em jugo la meva mà dreta a què ho veus diàriament. Cada vegada són més les empreses que aposten per les newsletters corporatives. PERÒ, ¿Què és aixó de la newsletter? Ho podriem definir com un ‘butlletí informatiu’ que s’envia a través de correu electrònic i que es distribueix amb certa periodicitat (diària,

Llegir més >>

L’art de dir NO

Busquem l’aprovació dels altres, és un fet demostrat per la ciència. Així que, en certa manera li podem fotre la culpa a la naturalesa humana per aquesta necessitat constant d’agradar i satisfer als altres. Però… Què passa quan aquesta necessitat de satisfer els altres ens afecta negativament a nosaltres? Salten les alarmes. Tant en l’àmbit personal com en el professional, ens podem trobar en situacions incòmodes que ens situen entre l’espasa i la paret. Aprendre a dir que no és un art i avui en

Llegir més >>

Els 5 podcasts de dones empoderades que no et pots perdre

Si a hores d’ara no tens com a mínim 5 podcasts guardats a la teva llista de seguiment de Spotify, has fracassat com a millenial. 😉 El món podcast abraça un gran temari: des de podcasts educacionals, polítics, culturals, fins a programes de pur entreteniment. Uns podcasts relativament nous – i que òbviament, no podíem passar per alt – són aquells que tenen com a objectiu empoderar a la dona. Presentat per dones i dirigit

Llegir més >>

Outbound vs Inbound Marketing: qui es qui?

Avui toca quelcom més avorrit: tecnicismes i “palabros”. Però explicats fàcil i ràpid com ens agrada a nosaltres. Si et mous pel món del marketing i/o estàs interessat en aquest meravellós i ampli sector, et sonaran aquests dos conceptes: Outbond i Inbound Marketing. Te’ls presentem? Per molt modern que pugui sonar tot, l’outbound marketing neix al 2005 amb l’objectiu d’explicar millor un nou concepte de marketing ideat per HubSpot: l’inbound marketing. Per tant, sabem que un és l’oposat de l’altre. Fins aquí bé, oi? Bé, doncs ara et deixem aquí una

Llegir més >>

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el procés de producció. Abans de fixar els teus preus, és bó tenir en compte els següents elements: La possibilitat de llançar un

Llegir més >>

Interpretar les estadístiques d’Instagram sense morir en l’intent

‘Que si, que sempre m’esteu dient que revisi les estadístiques del meu compte, però… Em sonen a xinès profund!’ Hem d’entonar la ‘mea culpa’ en aquest aspecte. Som les primeres a recomanar-vos (gairebé obligar-vos) a mirar les estadístiques d’Instagram, en canvi, no us hem explicat mai com interpretar-les. IM-PER-DO-NA-BLE! Bé doncs, aquest post va dedicat exclusivament a entendre les meravelloses estadístiques de la plataforma. Comencem? On puc veure les meves estadístiques? Per començar, aquestes sols

Llegir més >>

Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Ja ens ha quedat prou clar que el consumidor que ha sobreviscut el 2020, ha canviat els seus hàbits. I dins d’aquests hàbits s’inclou les compres en línia. Mirem-ho amb números: la venda per internet ha augmentat un 65% després de la pandèmia. Vista la gran oferta que hi ha en tots els sectors el nostre ecommerce ha de destacar amb certs aspectes, i el primer i el més fàcil d’adaptar a la

Llegir més >>

Crisis a Instagram! Què faig?

Tots sabem que aquesta famosa xarxa social està cada vegada més massificada: totes les empreses hi volen ser per vendre. Després d’haver passat per canvis en aquesta plataforma, plens de nous formats de contingut, algoritmes i stories, notes un detallet: EL MEU COMPTE NO CREIX, TINC UNA CRISIS! Sí, sí. A Instagram també hi ha crisis. Tal com a una parella, les relacions s’han de cuidar constantment. I com podem detectar una crisis? La interacció ha baixat

Llegir més >>

Com treballen les xiquetes de Frida?

És curiós que, després d’un any d’haver obert l’agència i d’haver creat aquest blog, no hàgim dedicat ni tan sols una entrada a nosaltres. Doncs mira, avui ho farem. Ens agrada ser transparents com l’aigua i aquesta estoneta d’escriptura va dirigida perquè tu sàpigues com treballem amb els nostres projectes.* *Cosa que no hem explicat mai amb detall i creiem que mereix una entrada al Blog de Marketing que parla el teu Idioma! 1. Reunió inicial. Com ens encanta

Llegir més >>

Copywriting per a xarxes socials: la tècnica PAS

Una de les tècniques més conegudes en el món del copywriting és la fórmula PAS. Es tracta d’un procés que permet la construcció de textos persuasius enfocada en el teu client ideal. En les teves xarxes socials serà una tècnica molt útil, així com en la redacció de newsletters. La Fórmula PAS és una estructura persuasiva que t’ajuda a organitzar la informació d’una manera que sigui procliu a la conversió. I en altres

Llegir més >>

El ‘Win To Win’ la nova tendència dels empresaris del s.XXI

Últimament, no deixem d’escoltar d’un nou tipus de negociació que trenca radicalment amb el “jo guanyo, tu perds”. Es tracta del “win to win”. Una estratègia de màrqueting que té com a objectiu que totes les parts implicades surtin beneficiades. Interessant, oi? Llavors… Funcionen realment les negociacions “win to win” o són una basta estafa per a una de les parts? El ‘guanyar-guanyar’, pot ser molt efectiu i reconfortant per a un CEO, un proveïdor o un comercial, però

Llegir més >>

Buyer Persona: la clau per a les teves estratègies de marketing

Que és això de ‘buyer persona‘? Buyer Persona és la representació fictícia del teu client ideal. Està basada en dades reals sobre el comportament i les característiques demogràfiques dels teus clients, així com en una recreació de les seves històries personals, motivacions, objectius, reptes i preocupacions. D’acord, ara ja ho sabem tots. Quan tenim la primera toma de contacte amb les nostres clientes, un dels principals elements que sol·licitem és el buyer persona. Sorprenentment,

Llegir més >>