Perquè les newsletters SI funcionen

Accepto subscriure’m i rebre correus electrònics de la newsletter de X.’

Et sona, oi?

No ho has vist ni una vegada, ni dos, ni tres. Em jugo la meva mà dreta a què ho veus diàriament. Cada vegada són més les empreses que aposten per les newsletters corporatives.

PERÒ, ¿Què és aixó de la newsletter?

Ho podriem definir com un ‘butlletí informatiu’ que s’envia a través de correu electrònic i que es distribueix amb certa periodicitat (diària, setmanal, mensual, bimensual o trimestral).

Normalment, contenen articles d’interès sobre la marca i de l’àmbit en què es desenvolupa. Els que reben aquest tipus de comunicacions són subscriptors que prèviament han mostrat interès a la marca i han sol·licitat rebre informació per correu.

Aquest element el trobem ubicat dins de l’e-mail marketing (anomenat anteriorment en aquest blog), una tècnica de marketing que s’enfoca en contactar amb el públic objectiu a través de correu electrònic.

BÉ, ara ja sabem del que parlem, ara toca…

Per què has de considerar molt seriosament incloure-ho dins de l’estratègia de marketing de la teva marca:

✔️ Més del 80% de la població té les notificacions de mail activades al mòbil. Doncs tu ets allà, recordant-los la teva presència.

✔️ Les persones que la reben van acceptar rebre-la prèviament, per tant, estan interessats a llegir-la. Això augmentarà la taxa d’obertura i per conseqüència, els clics.

✔️ No requereix un gran desemborsament econòmic. Inclús, pots trobar moltes plataformes d’enviament totalment gratuites.

✔️ Ajuda a augmentar el trànsit cap a la teva web.

✔️ Amb ella, podem informar els nostres clients de tot allò que vulguem d’una manera ràpida, eficaç i sobretot no invasiva.

✔️ És un canal ideal per a fidelitzar la teva clientela.

✔️ És totalment segmentable i posteriorment, podràs veure les estadístiques de cada campanya.

✔️ I per acabar, està considerada com la tècnica més efectiva del marketing digital. Ostras, això no és moco de pavo, eh?

I si has arribat fins aquí, perfecte. Perquè és hora de donar els últims tres incissos més importants de tota aquesta entrada:

NO es pot llançar una newsletter a través de Gmail! Utilitza plataformes d’enviament masiu, com MailChimpSendinblueEasyMailing

NO és sols un element per enviar promocions i ofertes. Els clients ho poden catalogar com spam i donar-se de baixa.

NO s’ha de caure en fer un ús excessiu de la newsletter. Nosaltres recomanem, per a PIMEs, un volum de dues campanyes mensuals.


Dit això, si necessites assessorament o cobrir aquest tipus de servei, no dubtis en contactar amb nosaltres a través del nostre correu (sí, avui la cosa va de correus) hola@fridadigital.es

Comparteix aquest post:

Vols més?

El “Principi del Cadell” o Neotènia aplicat al màrqueting

Nois! Aquí està tot inventat. 🐶 El “Principi del Cadell” o tambè conegut com “Neotenia” es tracta d’una tècnica de marketing on es busca causar en el consumidor la necessitat de protegir allò que surt en l’anunci o dit en altres paraules: crear tendressa. Quan surt un cadell a un vídeo, la nostra reacció instantànea és: “Ai!!! Que monada, me’l emporto a casa ara mateix (encara que la meva dona

Llegir més >>

Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Ja ens ha quedat prou clar que el consumidor que ha sobreviscut el 2020, ha canviat els seus hàbits. I dins d’aquests hàbits s’inclou les compres en línia. Mirem-ho amb números: la venda per internet ha augmentat un 65% després de la pandèmia. Vista la gran oferta que hi ha en tots els sectors el nostre ecommerce ha de destacar amb certs aspectes, i el primer i el més fàcil d’adaptar a la

Llegir més >>

5 accions simples de màrqueting per dur a terme en PIMEs sense morir en l’intent

Molts creiem, erròniament, que el màrqueting consisteix en sofisticades tècniques amb eines tecnològiques pel mig i enrevessades accions fora de l’abast de molts. Això és mentida! Repartir simples fullets informatius és una estratègia de màrqueting tradicional que es porta practicant dècades i és molt efectiva. Avui volem compartir amb tu 5 accions per a PIMEs que pots implementar en el teu negoci sense trencar-te el cap. Una bona manera de

Llegir més >>

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el procés de producció. Abans de fixar els teus preus, és bó tenir en compte els següents elements: La possibilitat de llançar un

Llegir més >>