Trucs per a créixer ràpid a Instagram

1. No n’hi ha.

Entre la multitud de correus que rebo diàriament un em crida l’atenció, el seu assumpte és el següent:

L’agència creativa Social Mood ens l’ha tornat a jugar de manera creativa. I és que no hi ha cap altra manera de dir que no, no existeix una fórmula màgica per a créixer a Instagram. I molt menys ràpid.

Instagram comença a derivar cap a una plataforma únicament per anunciants. Més d’un expert la defineix com un centre comercial, “el gran centre comercial on tots hi volen ser”.

En una xarxa social tan explotada i a l’abast de tothom: com hi destaco per tal d’arribar més gent de manera orgànica?

Trucos para crecer rápido en Instagram

Sigui quin sigui el teu projecte: una marca personal, una empresa de serveis o un ecommerce, la clau és la diferenciació.

Quan vas pel carrer i veus una noia que fa patxoca, amb un vestit sensacional i unes botes camperes fins als genolls… Oi que et gires i la seva figura destaca entre la multitud? SI, perquè és diferent i té una imatge sòlida.

Per tant, cosetes a tenir en compte:

1. Tenir una imatge de marca ben construïda i definida.

Inverteix en la construcció de la teva marca: defineix el to que utilitzaràs a l’hora de comunicar-te amb el teu públic i mantén-lo constant en totes les publicacions, intenta que les imatges i/o creativitats segueixin la mateixa línia estètica i sigues fidel amb els elements de la teva marca.

2. Aportar contingut de valor.

STOP al publicar per publicar. Si no tens res a dir a una reunió de treball tanques la boqueta, oi?

Doncs a les xarxes socials igual, si no has de comunicar res amb la publicació d’avui, simplement no la pugis.

3. Constància.

I aquí està la “xixa”: ser constant ho és tot.

Una frase que ho resumeix bastant bé és: “A les xarxes socials no només s’hi ha de ser, si no també s’hi ha d’estar”.

No val publicar 3 dies seguits per desaparèixer dues setmanes. Per això, nosaltres aconsellem planificar el contingut i ficar dates de publicació.

4. Sortir d’Instagram.

Estudia el teu mercat: quins hàbits tenen al món digital?

Fiquem l’exemple d’una acadèmia d’anglès per a adolescents. El meu públic ideal té com a extensió del braç un mòbil. Hi està pendent en les seves hores lliures: tarda i nit. En quines xarxes socials està present? Instagram i TikTok. Doncs anem a atacar TikTok.

Una vegada tinguem el nostre perfil de TikTok, desviarem les visites cap al nostre perfil d’Instagram.


Sí, aquests són els trucs REALS que nosaltres et podem donar. Ara és el moment de provar-los!

Comparteix aquest post:

Vols més?

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el procés de producció. Abans de fixar els teus preus, és bó tenir en compte els següents elements: La possibilitat de llançar un

Llegir més >>

Trànsit web: calent, tebi i fred

No, no estem jugant a amagar. 😉  Així es defineix el trànsit de la teva pàgina web segons la rel.lació que tenen amb el teu sector. Quin es el trànsit calent? Bè, aquest és el que ja coneix els teus serveis/productes i inclús ja ha fet alguna acció a la teva web, com comprar o sol.licitar pressupost. Seguidament, ve el trànsit tebi, aquell que coneix la teva competència en el sector i coneix productes

Llegir més >>

Interpretar les estadístiques d’Instagram sense morir en l’intent

‘Que si, que sempre m’esteu dient que revisi les estadístiques del meu compte, però… Em sonen a xinès profund!’ Hem d’entonar la ‘mea culpa’ en aquest aspecte. Som les primeres a recomanar-vos (gairebé obligar-vos) a mirar les estadístiques d’Instagram, en canvi, no us hem explicat mai com interpretar-les. IM-PER-DO-NA-BLE! Bé doncs, aquest post va dedicat exclusivament a entendre les meravelloses estadístiques de la plataforma. Comencem? On puc veure les meves estadístiques? Per començar, aquestes sols

Llegir més >>

Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Ja ens ha quedat prou clar que el consumidor que ha sobreviscut el 2020, ha canviat els seus hàbits. I dins d’aquests hàbits s’inclou les compres en línia. Mirem-ho amb números: la venda per internet ha augmentat un 65% després de la pandèmia. Vista la gran oferta que hi ha en tots els sectors el nostre ecommerce ha de destacar amb certs aspectes, i el primer i el més fàcil d’adaptar a la

Llegir més >>