Trànsit web: calent, tebi i fred

No, no estem jugant a amagar. 😉 

Així es defineix el trànsit de la teva pàgina web segons la rel.lació que tenen amb el teu sector.

Quin es el trànsit calent? Bè, aquest és el que ja coneix els teus serveis/productes i inclús ja ha fet alguna acció a la teva web, com comprar o sol.licitar pressupost.

Seguidament, ve el trànsit tebi, aquell que coneix la teva competència en el sector i coneix productes similars, però que no ha convertit mai al teu portal. Aquests clients tenen un punt de dolor/problema i no saben com sol.lucionar-lo ni que tu pots tenir la sol.lució.

Per últim tenim el trànsit fred, que com el seu propi nom pot indicar, és el primer contacte del teu client potencial a la web. I aquí és on hem de parar compte, ja que aquest tipus de trànsit és on s’hi troben un major nombre de persones.

Tots els elements són decisius: imatges de qualitat, textos ben redactats i persuasius, etc. Per aquest mateix trànsit fred, sempre recomanem, tenir l’objectiu o el que pot trobar el client en primer plà i ben clar.

Fiquem un exemple:

Tenim una botiga online de recanvis i reparació d’aires condicionats. Bé, si tenim una imatge com aquesta en primera posició a la nostra pàgina principal, no ens queda clar què hi podem trobar a la plataforma.

Exemple erròni de banner en pàgina principal a l'hora d'atreure al teu tràfic fred. Agència de marketing digital i disseny gràfic a Les Borges Blanques, Lleida.

En canvi, si fiquem una frase “gancho” o el teu eslògan característic, la cosa canvia. Si seguidament d’aquest banner, hi possem beneficis del nostre servei/producte, la decisió de conversió augmenta. L’observador ha de poder veure en menys de 10 segons que li ofereixes i quin és el teu punt diferencial i/o beneficis.

Exemple correcte de banner en pàgina principal a l'hora d'atreure al teu tràfic fred. Agència de marketing digital i disseny gràfic a Les Borges Blanques, Lleida.

Havent llegit aquest article, fes un cop d’ull a la teva web i comprova si està optimitzada per aquests 3 tipus de trànsit.

Ja tens deures!

Comparteix aquest post:

Vols més?

Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Ja ens ha quedat prou clar que el consumidor que ha sobreviscut el 2020, ha canviat els seus hàbits. I dins d’aquests hàbits s’inclou les compres en línia. Mirem-ho amb números: la venda per internet ha augmentat un 65% després de la pandèmia. Vista la gran oferta que hi ha en tots els sectors el nostre ecommerce ha de destacar amb certs aspectes, i el primer i el més fàcil d’adaptar a la

Llegir més >>

Interpretar les estadístiques d’Instagram sense morir en l’intent

‘Que si, que sempre m’esteu dient que revisi les estadístiques del meu compte, però… Em sonen a xinès profund!’ Hem d’entonar la ‘mea culpa’ en aquest aspecte. Som les primeres a recomanar-vos (gairebé obligar-vos) a mirar les estadístiques d’Instagram, en canvi, no us hem explicat mai com interpretar-les. IM-PER-DO-NA-BLE! Bé doncs, aquest post va dedicat exclusivament a entendre les meravelloses estadístiques de la plataforma. Comencem? On puc veure les meves estadístiques? Per començar, aquestes sols

Llegir més >>

Prometem parlar el teu idioma

Benvingudes al nostre món! Si estàs llegint això és per una de les següents raons: Aquest blog és apte per a tots els públics. Si el que estaves buscant és un lloc on t’ensenyin els bàsics del màrqueting sense que et sonés a xinès, enhorabona, ho has trobat. El nostre principal propòsit és ajudar a emprenedores com tu a potenciar les seves vendes. A causa de la situació actual, on

Llegir més >>

5 aprenentatges de la caiguda de Facebook

Aquest mes, seguint amb els meravellosos esdeveniments que ens està oferint aquest nou 2021, no sols hem sobreviscut a una caiguda del grup Facebook, sinó a dues. El darrer 19 de març vam sofrir una caiguda d’uns 45 minuts d’Instagram, WhatsApp i Facebook i durant la mateixa setmana, una altra de més petita. I ja saps lo que diuen… no hay dos sin tres. Fiquem-nos en situació: torna a caure Facebook. Però ara, per sempre. Ep. Salten totes les alertes, oi? Aquí és on volíem anar a parar:

Llegir més >>