Tendències ecommerce per aquest desconegut 2021

No tenim una bola de vidre per predir el futur però… aquí et deixem unes quantes tendències a tenir molt en compte per al teu ecommerce.

El darrer 2020 ha augmentat la digitalització de molts negocis, per tant, la nostra competència s’ha multiplicat. I que fem? Adelantar-nos a les tendències és la clau.

Tendencias ecommerce 2021 para Pymes compras online. Agencia de  marketing digital y diseño gráfico en Lleida

1. Cauràs millor si ets eco-friendly.

És una realitat: ens hem sensibilitzat més amb el medi ambient. Per això, es recomana evitar els plàstics i decantar-se per packaging reciclable. Has pensat mai en fer una capsa d’enviament que es pugui reutilitzar?

2. Parla’m per Bizum.

“Ja tinc el carrito ple i ara vaig a pagar… Vaja, sol es pot pagar amb tarjeta.” Si, a la gent encara li fa cert rebuig el pagar amb tarja, per això, afegir múltiples métodes de pagament serà la clau a l’hora de incrementar les conversions.

Bizum, transferència bancària i contra remborsament son alguns que et pots plantejar per aquesta nova temporada.

3. I si t’ho puc pagar amb terminis, millor.

Afegir un mètode de financiament a la teva botiga online és un punt molt important a considerar. Algunes de les plataformes que ho faciliten són: AplázamePagantisSequra, entre d’altres.

4. Chatbots

Clau tambè a l’hora de millorar l’experiència de l’usuari. Imitem aquella atenció personalitzada que tant ens agrada i trobem a faltar de les botigues físiques. Els chatbots contesten automàticament reaccionant a certes preguntes i/o accions. Instalar i programar un a la teva web es senzill i efectiu.

5. L’auge dels marketplaces

Per a exemple un botó: el gran AmazonPlataformes de reventa online amb múltiples venedors. Aquí és on has d’entrar. Et proporcionen la logística i un lloc web amb gran tràfic i tassa de conversió alta on hi pots estar.

I com bé diuen, si no pots amb el teu enemic, uneix-te a ell. Considera-ho com un gran centre comercial on hi pots tenir un aparador. Sona temptador, oi?


Resumim; el nostre principal objectiu aquest nou any és facilitar la navegació del client a la teva web, millorar la funcionalitat d’aquesta i facilitar a l’usuari la logística.

Si alguna cosa hem tret del 2020 és que… a casa s’hi està de conya. I si el client no va a la montanya… dons li portem la montanya als morros!

Comparteix aquest post:

Vols més?

Els 5 podcasts de dones empoderades que no et pots perdre

Si a hores d’ara no tens com a mínim 5 podcasts guardats a la teva llista de seguiment de Spotify, has fracassat com a millenial. 😉 El món podcast abraça un gran temari: des de podcasts educacionals, polítics, culturals, fins a programes de pur entreteniment. Uns podcasts relativament nous – i que òbviament, no podíem passar per alt – són aquells que tenen com a objectiu empoderar a la dona. Presentat per dones i dirigit

Llegir més >>

Buyer Persona: la clau per a les teves estratègies de marketing

Que és això de ‘buyer persona‘? Buyer Persona és la representació fictícia del teu client ideal. Està basada en dades reals sobre el comportament i les característiques demogràfiques dels teus clients, així com en una recreació de les seves històries personals, motivacions, objectius, reptes i preocupacions. D’acord, ara ja ho sabem tots. Quan tenim la primera toma de contacte amb les nostres clientes, un dels principals elements que sol·licitem és el buyer persona. Sorprenentment,

Llegir més >>

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el procés de producció. Abans de fixar els teus preus, és bó tenir en compte els següents elements: La possibilitat de llançar un

Llegir més >>

Trànsit web: calent, tebi i fred

No, no estem jugant a amagar. 😉  Així es defineix el trànsit de la teva pàgina web segons la rel.lació que tenen amb el teu sector. Quin es el trànsit calent? Bè, aquest és el que ja coneix els teus serveis/productes i inclús ja ha fet alguna acció a la teva web, com comprar o sol.licitar pressupost. Seguidament, ve el trànsit tebi, aquell que coneix la teva competència en el sector i coneix productes

Llegir més >>