Frida Digital

LA MANERA DE COMUNICAR-NOS HA CANVIAT:

canviem les paraules per imatges.

Lleida, Espanya.

xarxes socials

A les xarxes socials s’hi ha de ser, no només s’hi ha d’estar! Gestionem i optimitzem els teus perfils de xarxes socials per arribar als teus clients potencials.

disseny web

Som especialistes en crear botigues online, amb un disseny únic i seguint la teva imatge de marca.

branding

Com és la teva empresa? La volem conèixer! I així, poder transmetre el seu caràcter a través d’elements de disseny gràfic corporatius com el logotip, els colors, la tipografía…

El #mètodefrida

1

MEET-ing!

Et volem conèixer! Ens desplaçem fins les teves instal·lacions per a que ens expliquis la teva història. Prometem escoltar-te.

2

CHOOS-ing!

Una vegada entesa la teva situació i els teus objectius, adaptem els nostres serveis a la teva empresa. Construim pressupostos personalitzats que s’adapten al teu pressupost i objectius.

3

THINK-ing!

Un cop tinguem la informació necessària, planifiquem i programem les accions a dur a terme en el temps establert.

4

DO-ing!

Posem en marxa les accions pactades, mantenint en tot moment el contacte.

5

ANALYZ-ing!

A l’acabar el projecte, obtindràs informes que t’ajudaràn a mesurar el rendiment del servei. Portar a terme una acció sense analitzar-la, és com si no l’haguéssim fet.

ETS NOu EN EL MÓN DIGITAL?

No et pots perdre les nostres càpsules formatives gratuïtes a través del nostre blog i en xarxes socials.

últimes
entrades.

Perquè les newsletters SI funcionen.

Perquè les newsletters SI funcionen.

‘Accepto subscriure’m i rebre correus electrònics de la newsletter de X.’ Et sona, oi? No ho has vist ni una vegada, ni dos, ni tres. Em jugo la meva mà dreta a què ho veus diàriament. Cada vegada són més les empreses que aposten per les newsletters corporatives. PERÒ, ¿Què és aixó de la newsletter? Ho podriem […]

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el procés de producció. Abans de […]

Outbound vs Inbound Marketing: qui es qui?

Outbound vs Inbound Marketing: qui es qui?

Avui toca quelcom més avorrit: tecnicismes i “palabros”. Però explicats fàcil i ràpid com ens agrada a nosaltres. Si et mous pel món del marketing i/o estàs interessat en aquest meravellós i ampli sector, et sonaran aquests dos conceptes: Outbond i Inbound Marketing. Te’ls presentem? Per molt modern que pugui sonar tot, l’outbound marketing neix al 2005 amb l’objectiu d’explicar millor un nou concepte de marketing ideat per HubSpot: l’inbound marketing. […]

HEM DE PARLAR:

Es hora de donar-te a conèixer en el món digital.

×

Powered by WhatsApp Chat

× Contacta'ns!