Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Ja ens ha quedat prou clar que el consumidor que ha sobreviscut el 2020, ha canviat els seus hàbits. I dins d’aquests hàbits s’inclou les compres en línia.

Mirem-ho amb números: la venda per internet ha augmentat un 65% després de la pandèmia.

Vista la gran oferta que hi ha en tots els sectors el nostre ecommerce ha de destacar amb certs aspectes, i el primer i el més fàcil d’adaptar a la teva botiga online és el següent:

LA COMODITAT.

I és que som així: ‘comodons’Ens agrada tenir la nostra comanda l’endemà a casa, poder-la tornar sense despeses addicionals i decidir l’hora d’entrega. Per a poder destacar de la nostra competència i dels grans gegants del mercat, millora aquest aspecte començant per les formes de pagament.

En aquest punt del circuit de compra, és on el client ha de dipositar els ‘cuartos’. I quan parlem de ‘cuartos’… la cosa es complica.

A l’hora d’integrar formes de pagament, assegura’t que aquestes no tenen errors, són les oficials i són intuïtives d’utilitzar.

Anem al ‘meollo de la questión’:

Quins mètodes de pagament he de tenir si o si al meu ecommerce aquest pròxim any 2022?

1. Pagament a terminis

Ja ve trepitjant fort des de principis de la pandèmia, i és que ens facilita molt a l’hora d’organitzar-nos econòmicament. Si ho puc pagar a terminis, un mal de cap menys a final de mes.

Existeixen vàries plataformes que ofereixen aquests serveis. Les més conegudes en l’àmbit nacional són Aplazame o Sequra.

2. Apple Pay

El cel per als usuaris d’Iphone: guardes la teva targeta al dispositiu i la pots utilitzar quan vulguis amb un simple codi o reconeixement de cara.

Tornem a la comoditat: quan estem davant d’una pàgina desconeguda i hem d’introduir des de 0 les dades de la targeta, és molta la temptació de deixar-ho estar, i això ho convertim en un carretó abandonat.

Del mateix funcionament, trobem a Google Pay.

3. Contra reemborsament

Un clàssic immortal que no hi pot faltar. Moltes generacions són reticents a les compres online i ha deixar les seves dades personals a Internet. Per això sempre recomanem tenir l’opció de contra reemborsament activada. El transportista recollirà els diners en pic l’usuari rebi la comanda.

Un punt en contra? T’arrisques a què, una vegada el client rebi el producte no l’accepti, havent pagat tu els despeses d’enviament.

4. Wallets digitals

El famós Bizum. No necessiten més presentació. Pots integrar-les a la teva passarel·la de pagament i cobrar-ho des del teu compte d’empresa.

*Ojo! Bizum està fent canvis en les seves condicions d’ús. Es rumoreja sobre tarifes de pagament per a rebre certa quantitat de transaccions.

5. WhatsApp Pay i Instagram Shopping

El grup Facebook s’està posant les piles amb els ecommerce, té molt clar que es vol enfocar aquí i farà el possible perquè les empreses es quedin.

Durant els mesos vinents, podrem fer transaccions a través de WhatsApp Business i Instagram Shopping. Encara que aquest últim, ja està confirmat que tindrà comissions.

Recorda posar-te al dia de totes les novetats en el món del ecommerce!

Comparteix aquest post:

Vols més?

5 aprenentatges de la caiguda de Facebook

Aquest mes, seguint amb els meravellosos esdeveniments que ens està oferint aquest nou 2021, no sols hem sobreviscut a una caiguda del grup Facebook, sinó a dues. El darrer 19 de març vam sofrir una caiguda d’uns 45 minuts d’Instagram, WhatsApp i Facebook i durant la mateixa setmana, una altra de més petita. I ja saps lo que diuen… no hay dos sin tres. Fiquem-nos en situació: torna a caure Facebook. Però ara, per sempre. Ep. Salten totes les alertes, oi? Aquí és on volíem anar a parar:

Llegir més >>

La força de Napoléo Bonaparte

Com a líder militar, Napoleó Bonaparte era famós per la seva èmfasi en la velocitat i l’acció. De fet, juntament amb la força bruta, va ser el principal factor que va impulsar els seus exèrcits d’una victòria a una altra. “La força de l’exèrcit”, va afirmar, “com la potència en mecànica, és el producte de multiplicar la massa per la velocitat”. Aquest èmfasi en la velocitat finalment va donar forma a

Llegir més >>

L’art de dir NO

Busquem l’aprovació dels altres, és un fet demostrat per la ciència. Així que, en certa manera li podem fotre la culpa a la naturalesa humana per aquesta necessitat constant d’agradar i satisfer als altres. Però… Què passa quan aquesta necessitat de satisfer els altres ens afecta negativament a nosaltres? Salten les alarmes. Tant en l’àmbit personal com en el professional, ens podem trobar en situacions incòmodes que ens situen entre l’espasa i la paret. Aprendre a dir que no és un art i avui en

Llegir més >>

La cara B d’Instagram: lo Finstagram

Vale, agafa seient. I si et diem que hi ha un raconet secret dins d’Instagram on no existeix el postureo i la gent es mostra tal com és sense màscares? Doncs si, senyors/es, existeix i es diu Finstagram. Es tracta de perfils dins de la mateixa xarxa social, on es penja contingut sense filtres de cap mena. 1. L’origen de tot. El seu nom és una abreviació de Fake Instagram (Instagram falç). Encara que sembli contradictori –

Llegir més >>