Com treballen les xiquetes de Frida?

És curiós que, després d’un any d’haver obert l’agència i d’haver creat aquest blog, no hàgim dedicat ni tan sols una entrada a nosaltres.

Doncs mira, avui ho farem.

Ens agrada ser transparents com l’aigua i aquesta estoneta d’escriptura va dirigida perquè tu sàpigues com treballem amb els nostres projectes.*

*Cosa que no hem explicat mai amb detall i creiem que mereix una entrada al Blog de Marketing que parla el teu Idioma!

1. Reunió inicial.

Com ens encanta veure-us les caretes.

Sempre que sigui possible, intentem quadrar una reunió presencial amb les potencials clientes (sigui a les teves instal.lacions o a la nostra oficina). D’aquesta manera podem ficar-te cara i conèixer com et comuniques, amb quin llenguatge, quines expressions utilitzes i quin perfum gastes.

I tu diràs… i a tu que t’importa?

Bé, moltes teniu present un projecte de marca personal i tu, com a marca necessites representar tot el que ets. Per tant, ens agrada conèixer la teva persona tant com a la teva marca.

Explica’ns perquè ets aquí: que necessites, quins són els teus punts febles i els teus punts forts.

2. Pressupost (a.k.a ‘La Dolorosa’).

Una vegada tenim analitzat el teu projecte, redactem el pressupost segons les teves necessitats i els teus objectius.

Aquest procés pot tardar entre 2 a 5 dies laborals.

3. Intimem?

Una vegada acceptat el pressupost, comença una relació de confiança i intimitat màxima entre tu i nosaltres. Ens has deixat al teu nadó a les nostres mans i per nosaltres, això implica una confiança cega.

Aquí és on interioritzem la marca, investiguem el sector i la competència i adaptem les tendències al teu projecte.

L’únic que demanem és un ‘dar y recibir’.

A què ens referim? Nosaltres ho intentarem donar tot per tu, però sempre que demanem informació o material, necessitem una implicació de la teva part.

Recordem que nosaltres som les professionals en el sector comunicació/marketing, però qui coneix i és una crack en el sector de la teva empresa ets tu.

Si no hi és present aquesta implicació, creu-nos: es notarà en el resultat.

4. ‘Manos a la obra’.

Començem a tocar ‘xixa’.

Acostumem a treballar amb documents compartits on tu tindràs accés total, tant per llegir com per editar. D’aquesta manera, podrem treballar per escrit i en línia en qualsevol dispositiu i a qualsevol hora.

Totes les accions queden redactades a un Calendari Editorial que brindem només començar.

De la mateixa manera, es fan arribar estadístiques i informes dels processos realitzats.

I aquí arribem al nostre principi fundamental:

5. Analitzem com a boges.

Si no s’analitza una acció de marketing i es treuen conclusions, és com si no s’hagués fet.

Per això, intentem fer reunions esporàdiques amb tu per tal d’aclarir i programar properes accions estudiant les ja realitzades.


Bé, ja coneixes una miqueta més de nosaltres. Que et sembla si ara ens deixes conèixer-te a tu?

📩 hola@fridadigital.es

Comparteix aquest post:

Vols més?

La cara B d’Instagram: lo Finstagram

Vale, agafa seient. I si et diem que hi ha un raconet secret dins d’Instagram on no existeix el postureo i la gent es mostra tal com és sense màscares? Doncs si, senyors/es, existeix i es diu Finstagram. Es tracta de perfils dins de la mateixa xarxa social, on es penja contingut sense filtres de cap mena. 1. L’origen de tot. El seu nom és una abreviació de Fake Instagram (Instagram falç). Encara que sembli contradictori –

Llegir més >>

5 podcasts del món de l’emprenedoria que no et pots perdre

Tots coneixem el furor dels podcasts aquest darrer any i és que… Són la pera! Et permeten fer una altra tasca a la vegada, escoltar-los on i quan vulguis i duren el temps perfecte per al trajecte de cotxe. Per tant, com sabem que ets una persona curiosa, et proposem els nostres 5 podcasts preferits relacionats amb el món del marketing i l’emprenedoria. Comencem: 1. Jefa de tu vida. El podcast de Charuca

Llegir més >>

El “Principi del Cadell” o Neotènia aplicat al màrqueting

Nois! Aquí està tot inventat. 🐶 El “Principi del Cadell” o tambè conegut com “Neotenia” es tracta d’una tècnica de marketing on es busca causar en el consumidor la necessitat de protegir allò que surt en l’anunci o dit en altres paraules: crear tendressa. Quan surt un cadell a un vídeo, la nostra reacció instantànea és: “Ai!!! Que monada, me’l emporto a casa ara mateix (encara que la meva dona

Llegir més >>

5 aprenentatges de la caiguda de Facebook

Aquest mes, seguint amb els meravellosos esdeveniments que ens està oferint aquest nou 2021, no sols hem sobreviscut a una caiguda del grup Facebook, sinó a dues. El darrer 19 de març vam sofrir una caiguda d’uns 45 minuts d’Instagram, WhatsApp i Facebook i durant la mateixa setmana, una altra de més petita. I ja saps lo que diuen… no hay dos sin tres. Fiquem-nos en situació: torna a caure Facebook. Però ara, per sempre. Ep. Salten totes les alertes, oi? Aquí és on volíem anar a parar:

Llegir més >>