Com treballen les xiquetes de Frida?

És curiós que, després d’un any d’haver obert l’agència i d’haver creat aquest blog, no hàgim dedicat ni tan sols una entrada a nosaltres.

Doncs mira, avui ho farem.

Ens agrada ser transparents com l’aigua i aquesta estoneta d’escriptura va dirigida perquè tu sàpigues com treballem amb els nostres projectes.*

*Cosa que no hem explicat mai amb detall i creiem que mereix una entrada al Blog de Marketing que parla el teu Idioma!

1. Reunió inicial.

Com ens encanta veure-us les caretes.

Sempre que sigui possible, intentem quadrar una reunió presencial amb les potencials clientes (sigui a les teves instal.lacions o a la nostra oficina). D’aquesta manera podem ficar-te cara i conèixer com et comuniques, amb quin llenguatge, quines expressions utilitzes i quin perfum gastes.

I tu diràs… i a tu que t’importa?

Bé, moltes teniu present un projecte de marca personal i tu, com a marca necessites representar tot el que ets. Per tant, ens agrada conèixer la teva persona tant com a la teva marca.

Explica’ns perquè ets aquí: que necessites, quins són els teus punts febles i els teus punts forts.

2. Pressupost (a.k.a ‘La Dolorosa’).

Una vegada tenim analitzat el teu projecte, redactem el pressupost segons les teves necessitats i els teus objectius.

Aquest procés pot tardar entre 2 a 5 dies laborals.

3. Intimem?

Una vegada acceptat el pressupost, comença una relació de confiança i intimitat màxima entre tu i nosaltres. Ens has deixat al teu nadó a les nostres mans i per nosaltres, això implica una confiança cega.

Aquí és on interioritzem la marca, investiguem el sector i la competència i adaptem les tendències al teu projecte.

L’únic que demanem és un ‘dar y recibir’.

A què ens referim? Nosaltres ho intentarem donar tot per tu, però sempre que demanem informació o material, necessitem una implicació de la teva part.

Recordem que nosaltres som les professionals en el sector comunicació/marketing, però qui coneix i és una crack en el sector de la teva empresa ets tu.

Si no hi és present aquesta implicació, creu-nos: es notarà en el resultat.

4. ‘Manos a la obra’.

Començem a tocar ‘xixa’.

Acostumem a treballar amb documents compartits on tu tindràs accés total, tant per llegir com per editar. D’aquesta manera, podrem treballar per escrit i en línia en qualsevol dispositiu i a qualsevol hora.

Totes les accions queden redactades a un Calendari Editorial que brindem només començar.

De la mateixa manera, es fan arribar estadístiques i informes dels processos realitzats.

I aquí arribem al nostre principi fundamental:

5. Analitzem com a boges.

Si no s’analitza una acció de marketing i es treuen conclusions, és com si no s’hagués fet.

Per això, intentem fer reunions esporàdiques amb tu per tal d’aclarir i programar properes accions estudiant les ja realitzades.


Bé, ja coneixes una miqueta més de nosaltres. Que et sembla si ara ens deixes conèixer-te a tu?

📩 hola@fridadigital.es

Comparteix aquest post:

Vols més?

Copywriting per a xarxes socials: la tècnica PAS

Una de les tècniques més conegudes en el món del copywriting és la fórmula PAS. Es tracta d’un procés que permet la construcció de textos persuasius enfocada en el teu client ideal. En les teves xarxes socials serà una tècnica molt útil, així com en la redacció de newsletters. La Fórmula PAS és una estructura persuasiva que t’ajuda a organitzar la informació d’una manera que sigui procliu a la conversió. I en altres

Llegir més >>

La cara B d’Instagram: lo Finstagram

Vale, agafa seient. I si et diem que hi ha un raconet secret dins d’Instagram on no existeix el postureo i la gent es mostra tal com és sense màscares? Doncs si, senyors/es, existeix i es diu Finstagram. Es tracta de perfils dins de la mateixa xarxa social, on es penja contingut sense filtres de cap mena. 1. L’origen de tot. El seu nom és una abreviació de Fake Instagram (Instagram falç). Encara que sembli contradictori –

Llegir més >>

Tendències ecommerce per aquest desconegut 2021

No tenim una bola de vidre per predir el futur però… aquí et deixem unes quantes tendències a tenir molt en compte per al teu ecommerce. El darrer 2020 ha augmentat la digitalització de molts negocis, per tant, la nostra competència s’ha multiplicat. I que fem? Adelantar-nos a les tendències és la clau. 1. Cauràs millor si ets eco-friendly. És una realitat: ens hem sensibilitzat més amb el medi ambient. Per això,

Llegir més >>

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el procés de producció. Abans de fixar els teus preus, és bó tenir en compte els següents elements: La possibilitat de llançar un

Llegir més >>