Frida Digital

Categories
Xarxes Socials

Copywriting per a xarxes socials: la tècnica PAS

Una de les tècniques més conegudes en el món del copywriting és la fórmula PAS.

Es tracta d’un procés que permet la construcció de textos persuasius enfocada en el teu client ideal. En les teves xarxes socials serà una tècnica molt útil, així com en la redacció de newsletters.

La Fórmula PAS és una estructura persuasiva que t’ajuda a organitzar la informació d’una manera que sigui procliu a la conversió. I en altres paraules, tornem a anomenar el copywriting de persuasió.

Parlem d’una fórmula fàcil d’aplicar i que ajudarà a donar les teves primeres passes com a copywriter.

Abans d’utilitzar-a la babalà, has de tenir en compte que, no en totes les teves publicacions serà idònia. Estudia quin tipus de reacció vols atreure i utilitza-la sempre amb sentit comú.

I… en què consta?

Problema.

Què li fa perdre la son a la teva audiència? Aquest és el pas 1, troba el que necessita el teu públic o bé el seu punt de dolor.

Agitació.

Ep! Aquesta part potser és la més creativa. És el moment de crear escenes de “pànic” en què el problema segueix apareixent.

Solució.

És el moment de donar-li valor al teu producte, el que vas a vendre en el text. Una vegada creat el “caos” brinda al teu públic una solució clara.


Perquè aquesta fórmula funcioni és molt important tenir controlada la teva audiència i els interessos que tenen. Per això, recalquem la importància de tenir definit el teu buyer persona. Vols saber-ne més? Doncs tenim una entrada al blog aquí.

Si el problema no concorda amb el teu públic, els tres passos queden invàlids.

×

Powered by WhatsApp Chat

× Contacta'ns!