Frida Digital

COMUNICACIÓ CORPORATIVA

EL BLOG DE MARKETING
QUE PARLA EL TEU IDIOMA.

Aprèn amb Frida els bàsics del màrqueting per dur a terme la teva emprenedoria.

Perquè les newsletters SI funcionen.

Perquè les newsletters SI funcionen.

‘Accepto subscriure’m i rebre correus electrònics de la newsletter de X.’ Et sona, oi? No ho has vist ni una vegada, ni dos, ni tres. Em jugo la meva mà dreta a què ho veus diàriament. Cada vegada són més les empreses que aposten per les newsletters corporatives. PERÒ, ¿Què és aixó

L’art de dir NO.

L’art de dir NO.

Busquem l’aprovació dels altres, és un fet demostrat per la ciència. Així que, en certa manera li podem fotre la culpa a la naturalesa humana per aquesta necessitat constant d’agradar i satisfer als altres. Però… Què passa quan aquesta necessitat de satisfer els altres ens afecta negativament a nosaltres? Salten les alarmes. Tant en l’àmbit personal com en el

Els 5 podcasts de dones empoderades que no et pots perdre

Els 5 podcasts de dones empoderades que no et pots perdre

Si a hores d’ara no tens com a mínim 5 podcasts guardats a la teva llista de seguiment de Spotify, has fracassat com a millenial. 😉 El món podcast abraça un gran temari: des de podcasts educacionals, polítics, culturals, fins a programes de pur entreteniment. Uns podcasts relativament nous – i que òbviament,

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

Lo ‘pricing’ o com fixar preus de manera raonable

El pricing, també conegut com fixació de preus, és el procés on s’estableix l’import d’un producte o servei que s’oferirà al públic. Fins aquí bé, oi? PERÒ, no pots deixar aquesta decisió en mans de l’atzar. Has de tenir en compte factors com la competència, el teu client i el

Outbound vs Inbound Marketing: qui es qui?

Outbound vs Inbound Marketing: qui es qui?

Avui toca quelcom més avorrit: tecnicismes i “palabros”. Però explicats fàcil i ràpid com ens agrada a nosaltres. Si et mous pel món del marketing i/o estàs interessat en aquest meravellós i ampli sector, et sonaran aquests dos conceptes: Outbond i Inbound Marketing. Te’ls presentem? Per molt modern que pugui sonar tot, l’outbound marketing neix al 2005 amb l’objectiu d’explicar millor un nou concepte de marketing

Interpretar les estadístiques d’Instagram sense morir en l’intent

Interpretar les estadístiques d’Instagram sense morir en l’intent

‘Que si, que sempre m’esteu dient que revisi les estadístiques del meu compte, però... Em sonen a xinès profund!’ Hem d’entonar la ‘mea culpa’ en aquest aspecte. Som les primeres a recomanar-vos (gairebé obligar-vos) a mirar les estadístiques d’Instagram, en canvi, no us hem explicat mai com interpretar-les. IM-PER-DO-NA-BLE! Bé doncs, aquest post

Crisis a Instagram! Què faig?

Crisis a Instagram! Què faig?

Tots sabem que aquesta famosa xarxa social està cada vegada més massificada: totes les empreses hi volen ser per vendre. Després d’haver passat per canvis en aquesta plataforma, plens de nous formats de contingut, algoritmes i stories, notes un detallet: EL MEU COMPTE NO CREIX, TINC UNA CRISIS! Sí, sí. A

Com treballen les xiquetes de Frida?

Com treballen les xiquetes de Frida?

És curiós que, després d’un any d’haver obert l’agència i d’haver creat aquest blog, no hàgim dedicat ni tan sols una entrada a nosaltres. Doncs mira, avui ho farem. Ens agrada ser transparents com l’aigua i aquesta estoneta d’escriptura va dirigida perquè tu sàpigues com treballem amb els nostres projectes.* *Cosa que no hem explicat mai

Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Els mètodes de pagament pioners per al proper 2022

Ja ens ha quedat prou clar que el consumidor que ha sobreviscut el 2020, ha canviat els seus hàbits. I dins d’aquests hàbits s’inclou les compres en línia. Mirem-ho amb números: la venda per internet ha augmentat un 65% després de la pandèmia. Vista la gran oferta que hi ha

El ‘Win To Win’ la nova tendència dels empresaris del s.XXI

El ‘Win To Win’ la nova tendència dels empresaris del s.XXI

Últimament, no deixem d’escoltar d’un nou tipus de negociació que trenca radicalment amb el “jo guanyo, tu perds”. Es tracta del “win to win”. Una estratègia de màrqueting que té com a objectiu que totes les parts implicades surtin beneficiades. Interessant, oi? Llavors… Funcionen realment les negociacions “win to win” o són una basta estafa per a

Copywriting per a xarxes socials: la tècnica PAS

Copywriting per a xarxes socials: la tècnica PAS

Una de les tècniques més conegudes en el món del copywriting és la fórmula PAS. Es tracta d’un procés que permet la construcció de textos persuasius enfocada en el teu client ideal. En les teves xarxes socials serà una tècnica molt útil, així com en la redacció de newsletters. La

Buyer Persona: la clau per a les teves estratègies de  marketing

Buyer Persona: la clau per a les teves estratègies de marketing

Espera, espera… Que és això de ‘buyer persona‘? Buyer Persona és la representació fictícia del teu client ideal. Està basada en dades reals sobre el comportament i les característiques demogràfiques dels teus clients, així com en una recreació de les seves històries personals, motivacions, objectius, reptes i preocupacions. D’acord, ara ja ho

5 podcasts del món de l’emprenedoria que no et pots perdre

5 podcasts del món de l’emprenedoria que no et pots perdre

Tots coneixem el furor dels podcasts aquest darrer any i és que… Són la pera! Et permeten fer una altra tasca a la vegada, escoltar-los on i quan vulguis i duren el temps perfecte per al trajecte de cotxe. Per tant, com sabem que ets una persona curiosa, et proposem

Must-haves del teu perfil d’empresa a Instagram

Must-haves del teu perfil d’empresa a Instagram

D’acord. Acabo d’obrir-me un compte a Instagram per promocionar el meu negoci. I ara què? Considera el teu perfil d’Instagram com una carta de presentació: serà la primera impressió que s’emportaran els teus clients potencials de la teva empresa. Podríem dir que, per tal de tenir un perfil optimitzat, hauríem

Trucs per a créixer ràpid a Instagram

Trucs per a créixer ràpid a Instagram

1. No n’hi ha. Entre la multitud de correus que rebo diàriament un em crida l’atenció, el seu assumpte és el següent: L’agència creativa Social Mood ens l’ha tornat a jugar de manera creativa. I és que no hi ha cap altra manera de dir que no, no existeix una fórmula màgica per a créixer a Instagram. I molt menys ràpid.

La força de Napoléo Bonaparte

La força de Napoléo Bonaparte

Com a líder militar, Napoleó Bonaparte era famós per la seva èmfasi en la velocitat i l’acció. De fet, juntament amb la força bruta, va ser el principal factor que va impulsar els seus exèrcits d’una victòria a una altra. “La força de l’exèrcit”, va afirmar, “com la potència en

5 aprenentatges de la caiguda de Facebook

5 aprenentatges de la caiguda de Facebook

Aquest mes, seguint amb els meravellosos esdeveniments que ens està oferint aquest nou 2021, no sols hem sobreviscut a una caiguda del grup Facebook, sinó a dues. El darrer 19 de març vam sofrir una caiguda d’uns 45 minuts d’Instagram, WhatsApp i Facebook i durant la mateixa setmana, una altra de més petita. I ja saps lo

La cara B d’Instagram: lo Finstagram

La cara B d’Instagram: lo Finstagram

Vale, agafa seient. I si et diem que hi ha un raconet secret dins d’Instagram on no existeix el postureo i la gent es mostra tal com és sense màscares? Doncs si, senyors/es, existeix i es diu Finstagram. Es tracta de perfils dins de la mateixa xarxa social, on es

Lliçons de lideratge by Freddie Mercury

Lliçons de lideratge by Freddie Mercury

La vida real està plena d’experiències i aprenentatges sobre lideratge. De vegades són de gent que t’envolta i amb qui has crescut, com el teu avi, una mestra o el primer jefe que vas tenir. Altres vegades alguns aprenentatges venen de la mà de gent més coneguda com Freddie Mercury

Tendències ecommerce per aquest desconegut 2021

Tendències ecommerce per aquest desconegut 2021

No tenim una bola de vidre per predir el futur però… aquí et deixem unes quantes tendències a tenir molt en compte per al teu ecommerce. El darrer 2020 ha augmentat la digitalització de molts negocis, per tant, la nostra competència s’ha multiplicat. I que fem? Adelantar-nos a les tendències

Trànsit web: calent, tebi i fred.

Trànsit web: calent, tebi i fred.

No, no estem jugant a amagar. 😉  Així es defineix el trànsit de la teva pàgina web segons la rel.lació que tenen amb el teu sector. Quin es el trànsit calent? Bè, aquest és el que ja coneix els teus serveis/productes i inclús ja ha fet alguna acció a la

El “Principi del Cadell” o Neotènia aplicat al màrqueting

El “Principi del Cadell” o Neotènia aplicat al màrqueting

Nois! Aquí està tot inventat. 🐶 El “Principi del Cadell” o tambè conegut com “Neotenia” es tracta d’una tècnica de marketing on es busca causar en el consumidor la necessitat de protegir allò que surt en l’anunci o dit en altres paraules: crear tendressa. Quan surt un cadell a un

5 accions simples de màrqueting per dur a terme en PIMEs sense morir en l’intent.

5 accions simples de màrqueting per dur a terme en PIMEs sense morir en l’intent.

Molts creiem, erròniament, que el màrqueting consisteix en sofisticades tècniques amb eines tecnològiques pel mig i enrevessades accions fora de l’abast de molts. Això és mentida! Repartir simples fullets informatius és una estratègia de màrqueting tradicional que es porta practicant dècades i és molt efectiva. Avui volem compartir amb tu

Prometem parlar el teu idioma.

Prometem parlar el teu idioma.

Benvingudes al nostre món! Si estàs llegint això és per una de les següents raons: Ets una emprenedora que vol potenciar les seves vendes a través del món digital. Has aterrat aquí per casualitat buscant blogs de màrqueting (benvinguda, en aquest cas). Ets un conegut nostre i t’has posat a